Development of indivudual learning trajectories for bachelor students


如何引用文章

全文:

详细

The article deals with methodological and methodical problems within development of individual learning trajectories for bachelor students. It also describes a model of learning in the conditions of asynchronous education.

作者简介

Elena Goncharova

Nizhnevartovsk State University of Humanities

Email: mdino@mail.ru
доктор педагогических наук, профессор, заведующий кафедрой методик дошкольного и начального образования; Нижневартовский государственный гуманитарный университет; Nizhnevartovsk State University of Humanities

Raisa Chumicheva

Southern Federal University

Email: ipprgpu@mail.ru
доктор педагогических наук, профессор, заместитель директора Института педагогики и психологии; Южный федеральный университет; Southern Federal University

参考

  1. Виландерберг А.А., Шубина Н.Л. Новый учебный процесс: коротко о главном. СПб., 2007.
  2. Козырев В.А., Шубина Н.Л. Высшее образование России в зеркале Болонского процесса. СПб., 2005.

补充文件

附件文件
动作
1. JATS XML


Creative Commons License
此作品已接受知识共享署名 4.0国际许可协议的许可