Development of indivudual learning trajectories for bachelor students
- Authors: Goncharova E.V.1, Chumicheva R.M.2
-
Affiliations:
- Nizhnevartovsk State University of Humanities
- Southern Federal University
- Issue: No 2 (2012)
- Pages: 3-11
- Section: Articles
- URL: https://vestnik.nvsu.ru/2311-1402/article/view/49185
- ID: 49185
Cite item
Full Text
Abstract
The article deals with methodological and methodical problems within development of individual learning trajectories for bachelor students. It also describes a model of learning in the conditions of asynchronous education.
About the authors
Elena Vladimirovna Goncharova
Nizhnevartovsk State University of Humanities
Email: mdino@mail.ru
доктор педагогических наук, профессор, заведующий кафедрой методик дошкольного и начального образования; Нижневартовский государственный гуманитарный университет; Nizhnevartovsk State University of Humanities
Raisa Michailovna Chumicheva
Southern Federal University
Email: ipprgpu@mail.ru
доктор педагогических наук, профессор, заместитель директора Института педагогики и психологии; Южный федеральный университет; Southern Federal University
References
- Виландерберг А.А., Шубина Н.Л. Новый учебный процесс: коротко о главном. СПб., 2007.
- Козырев В.А., Шубина Н.Л. Высшее образование России в зеркале Болонского процесса. СПб., 2005.