Development of indivudual learning trajectories for bachelor students


Cite item

Full Text

Abstract

The article deals with methodological and methodical problems within development of individual learning trajectories for bachelor students. It also describes a model of learning in the conditions of asynchronous education.

About the authors

Elena Vladimirovna Goncharova

Nizhnevartovsk State University of Humanities

Email: mdino@mail.ru
доктор педагогических наук, профессор, заведующий кафедрой методик дошкольного и начального образования; Нижневартовский государственный гуманитарный университет; Nizhnevartovsk State University of Humanities

Raisa Michailovna Chumicheva

Southern Federal University

Email: ipprgpu@mail.ru
доктор педагогических наук, профессор, заместитель директора Института педагогики и психологии; Южный федеральный университет; Southern Federal University

References

  1. Виландерберг А.А., Шубина Н.Л. Новый учебный процесс: коротко о главном. СПб., 2007.
  2. Козырев В.А., Шубина Н.Л. Высшее образование России в зеркале Болонского процесса. СПб., 2005.


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This website uses cookies

You consent to our cookies if you continue to use our website.

About Cookies